Cum să strângi like-uri pentru Social Media *THE SOCIAL NETWORK*

Dragi colegi, mă aflu AS WE SPEAK la seminarul de Social Media. Mă zdrobesc indicatorii (cam 3000 de like-uri pe pagină, acelaşi număr de membri în grup, prietenii cu bloggeri mari, cei şapte magnifici etc.) şi rezultatul final pe care mi-l închipui eu momentan.

Totuşi, spun voci oficiale, tocmai atitudinea asta de „nu o să îmi iasă niciodată” e buturuga mică ce răstoarnă campaniile noastre. Aşadar, curaj, oameni buni, optimism şi răbdare! Şi nu numai atât. La cât mai multe posturi, tweet-uri, comentarii, preluări, evenimente, retweet-uri şi apariţii în presă!

Uitaţi câtă răbdare are domnişorul, de exemplu. Şi cam cum mă văd şi pe mine acuma. Raluca, the Refresher:

Cu: Jesse Eisenberg, Andrew Garfield, Justin Timberlake

Regia: David Fincher